Υπάρχουν διάφορες θεωρίες σχετικά με την ονομασία της Περιοχής 51. Η επικρατέστερη είναι πως ονομάστηκε έτσι επειδή γειτονεύει με την NTS (Nevada Test Site). Η Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας χρησιμοποιούσε την NTS ως περιοχή δοκιμών πυρηνικών βομβών. Η NTS είναι χαρτογραφημένη ως ένα δίκτυο τετραγώνων που απαριθμούνται από το 1 ως το 30 (με ελάχιστες παραλείψεις). Η Περιοχή 51, παρόλο που δεν ανήκει σε αυτό το δίκτυο, συνορεύει με την Περιοχή 15. Πολλοί ισχυρίζονται πως η περιοχή ονομάστηκε έτσι από τον μεταγραμματισμό του 1 και του 5 της γειτονικής περιοχής.
Μια άλλη δημοφιλής θεωρία είναι πως ο αριθμός 51 επελέγη επειδή δεν υπήρχε περίπτωση να τον χρησιμοποιήσει η NTS στο μέλλον (σε περίπτωση που η NTS εξαπλωνόταν).
Η πρώτη καταγεγραμμένη χρήση του ονόματος Περιοχή 51 προέρχεται από την ταινία της εταιρίας Lockheed Martin. Υπάρχουν επίσης μη απόρρητα έγγραφα από τις δεκαετίες του '60 και του '70 που αναφέρονται στη βάση με την ονομασία Περιοχή 51. Σήμερα, οι αξιωματούχοι, όταν μιλούν δημοσίως, αναφέρουν την περιοχή ως τοποθεσία επιχειρήσεων κοντά στη Λίμνη Γκρουμ -όλες οι επίσημες ονομασίες για την περιοχή είναι απόρρητες.
Το όνομα από μόνο του γεννά σκέψεις για κυβερνητικές συνομωσίες, μυστικά «μαύρα» αεροσκάφη και εξωγήινες τεχνολογίες. Γεγονότα, μύθοι και θρύλοι περιπλέκονται μαζί με τέτοιο τρόπο που δύσκολα πλέον κάποιος ξεχωρίζει την πραγματικότητα από την επιστημονική φαντασία.
Τι συμβαίνει, όμως, πραγματικά σε αυτές τις εγκαταστάσεις;
Γιατί η κυβέρνηση, παρόλο που γνωρίζει, αρνείται την ύπαρξή της από τη δεκαετία του '90;
Γιατί υπάρχουν τόσοι περιορισμοί πάνω από τον εναέριο χώρο της βάσης, που απαγορεύεται να πετάξει από πάνω ακόμα και στρατιωτικό αεροσκάφος;
Υπάρχει άραγε οποιαδήποτε σχέση με το Ρόσγουελ, στο Νέο Μεξικό;
Κάθε μία ερώτηση από αυτές φαίνεται πως έχει εκατομμύρια διαφορετικές απαντήσεις. Κάποιες απαντήσεις φαίνονται αρκετά πειστικές, ενώ άλλες αγγίζουν τα όρια του παραλογισμού.
Οι συντεταγμένες της Περιοχής 51 είναι 37ο14'36.52”N, 115ο48'41.16”W. Όποιος διαθέτει Google Earth μπορεί να πληκτρολογήσει «Περιοχή 51» το πεδίο «Πτήση προς» και θα έχει μία εξαιρετική εικόνα της περιοχής.
Για δεκαετίες, η βάση παρέμενε κρυμμένη σχεδόν από τους πάντες και τα πάντα, αλλά το 1988 ένας σοβιετικός δορυφόρος φωτογράφησε τη βάση. Διάφορες εφημερίδες και περιοδικά πήραν τις φωτογραφίες και τις δημοσίευσαν. Παρόλα αυτά, η απόκρυψη της βάσης παραμένει υψίστης σημασίας.
Στα σύνορα με τη βάση βρίσκεται η αποξηραμένη λίμνη Γκρουμ. Στα δυτικά βρίσκεται η NTS, ενώ σε απόσταση 40 χιλιομέτρων βόρεια της βάσης βρίσκεται η πόλη Ρέιτσελ της Νεβάδα. Η βάση καταλαμβάνει ένα μικρό μέρος της τεράστιας έκτασης των 365 τετραγωνικών χιλιομέτρων και αποτελείται από ένα υπόστεγο, ένα φυλάκιο, μερικές δορυφορικές κεραίες, κάποιους κοιτώνες, μία μικρή αίθουσα, γραφεία, δρόμους και καταφύγια. Τα καταφύγια είναι φτιαγμένα έτσι ώστε τα αεροσκάφη να μπορούν να κρυφτούν άμεσα όταν περνάει από πάνω τους δορυφόρος. Κάποιοι ισχυρίζονται πως από ψηλά μπορείς να δεις μόνο ένα πολύ μικρό κομμάτι των εγκαταστάσεων. Υπάρχει η υποψία πως τα κτήρια της επιφάνειας βρίσκονται πάνω από μία υπόγεια βάση, που μοιάζει με λαβύρινθο. Κάποιοι ισχυρίζονται πως οι υπόγειες εγκαταστάσεις είναι πάνω από 40 ορόφους, και πως συνδέονται μέσω ενός υπόγειου σιδηροδρόμου με άλλες περιοχές στο Λος Άλαμος, την περιοχή Γουάιτ Σαντς και το Λος Άντζελες. Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν πως για να φτιαχτεί μια τόσο μεγάλη κατασκευή θα χρειαζόταν ένα τεράστιο εργατικό δυναμικό, θα έπρεπε να αφαιρεθούν τόνοι χώματος και να μεταφερθούν κάπου αλλού, ενώ θα χρειάζονταν και τεράστιες ποσότητες τσιμέντου και άλλων οικοδομικών υλικών. Η έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων φαίνεται να πείθει τους σκεπτικιστές πως οι εγκαταστάσεις είναι μόνο αυτό που φαίνεται στην επιφάνεια, ενώ όσοι πιστεύουν στ' αλήθεια τα περί μυστικών εγκαταστάσεων, φαίνεται να απορρίπτουν τις αμφιβολίες των σκεπτικιστών.
Τι συμβαίνει, λοιπόν, πραγματικά σε αυτή τη βάση; Σύμφωνα με την Πολεμική Αεροπορία, οι εγκαταστάσεις χρησιμοποιούνται «για τη δοκιμή τεχνολογιών και συστημάτων εκπαίδευσης λειτουργιών που είναι εξαιρετικά σημαντικές για την αποτελεσματικότητα των ενόπλων δυνάμεων των ΗΠΑ και την ασφάλεια της χώρας.» Οτιδήποτε έχει σχέση με τις εγκαταστάσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται μέσα στη βάση είναι άκρως απόρρητο. Αυτό που είναι γνωστό είναι πως η Πολεμική Αεροπορία, η CIA και η Lockheed χρησιμοποίησαν τη βάση για δοκιμαστικές πτήσεις και πειραματικά, μυστικά αεροσκάφη, γνωστά και ως μαύρα αεροσκάφη. Η βάση χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη και τη δοκιμή τεχνολογιών αιχμής, όπως το κατασκοπευτικό αεροσκάφος U-2 και το μαχητικό Stealth F-117A.
Η πρόσβαση στη βάση δεν είναι απλώς περιορισμένη. Τόσο η βάση όσο και οι δραστηριότητες στο εσωτερικό της είναι άκρως απόρρητες. Η απομακρυσμένη τοποθεσία της βοηθά στη διατήρηση των δραστηριοτήτων της μεταφορικά κάτω από το ραντάρ, όπως και η εγγύτητά της στην NTS. Μετά από αρκετές εδαφικές κατασχέσεις, η βάση είναι περικυκλωμένη από εκατοντάδες στρέμματα έρημου τοπίου, ώστε να παραμένει μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Για πολλά χρόνια, οι παρατηρητές μπορούσαν να περπατήσουν μέχρι τα υπερυψωμένα σημεία του Γουάιτ Σάιντς Πικ ή του Φρίντομ Ριτζ και να δουν τη βάση, αλλά η Πολεμική Αεροπορία πήρε και αυτές τις περιοχές στην ιδιοκτησία της. Σήμερα, ο μόνος τρόπος για να μπορέσει κάποιος να δει τη βάση (εκτός βέβαια και αν δουλεύει σε αυτή) είναι να κάνει την άκρως κουραστική διαδρομή μέχρι την κορυφή του Τίκαμπου Πικ, που βρίσκεται 42 χιλιόμετρα μακριά από τις εγκαταστάσεις.
Για πολλά χρόνια, οι χαρτογράφοι δεν συμπεριελάμβαναν τις εγκαταστάσεις σε κανέναν χάρτη. Ναι μεν η Περιοχή 51 εμπίπτει εντός των ορίων της αεροπορικής βάσης Νέλλις, αλλά ο δρόμος που οδηγεί στις εγκαταστάσεις δεν απεικονιζόταν πουθενά. Σήμερα, η τοποθεσία της βάσης είναι γενικά γνωστή, αλλά για πολλά χρόνια οι αξιωματούχοι έκαναν τα πάντα προκειμένου να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο για την ακριβή της τοποθεσία.
Όλοι όσοι εργάζονται στην Περιοχή 51, είτε είναι στρατιωτικοί είτε πολίτες, υποχρεούνται να υπογράψουν όρκο, με τον οποίο δεσμεύονται ότι δεν θα αποκαλύψουν ποτέ τίποτα. Τα κτήρια στη συγκεκριμένη περιοχή δεν έχουν παράθυρα και έτσι κανείς από τους εργαζόμενους δεν μπορεί να δει και δεν γνωρίζει τίποτα πέραν των καθηκόντων του εντός της βάσης. Από κάποιες αναφορές, υπάρχουν διάφορες ομάδες που εργάζονται ταυτοχρόνως σε παρόμοια προγράμματα, αλλά οι επιτηρητές τους φροντίζουν να διατηρούν κρυφά τα σχέδια της μίας ομάδας από την άλλη. Όταν γίνεται δοκιμή ενός μυστικού αεροσκάφους, οι αξιωματούχοι απαιτούν από όλους τους εμπλεκομένους υπαλλήλους να παραμείνουν εντός των εγκαταστάσεων, μέχρι να τελειώσει η δοκιμή και να επιστρέψει το αεροσκάφος στο υπόστεγο.
Οι περισσότεροι απ' όσους πηγαίνουν στη βάση, φτάνουν με ένα Boeing 737 ή 727, το οποίο δεν φέρει διακριτικά στοιχεία. Τα αεροσκάφη αναχωρούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο ΜακΚάραν στο Λας Βέγκας. Κάθε αεροσκάφος, για την επικοινωνία του με τον πύργο ελέγχου, χρησιμοποιεί τη λέξη «Τζάνετ», η οποία ακολουθείται από 3 ψηφία.
Ο εναέριος χώρος πάνω από την Περιοχή 51 είναι γνωστός ως R-4808, και απαγορεύεται η πτήση σε οποιοδήποτε εμπορικό ή στρατιωτικό αεροσκάφος, που δεν ανήκει στην ίδια τη βάση (εκτός φυσικά από τα αεροσκάφη Τζάνετ). Κάποιοι πιστεύουν ότι η Περιοχή 51 ανήκει είτε στην Αεροποτική Βάση Έντουαρντς της Καλιφόρνια είτε στη Νέλλις της Νεβάδα, παρόλο που οι πιλότοι αυτών των βάσεων απαγορεύεται να πετάξουν στον εναέριο χώρο της Περιοχής 51. Για την ακρίβεια, όσοι πιλότοι πετούν σε μία από τις ουδέτερες ζώνες γύρω από την R-4808, τιμωρούνται από τις μονάδες τους, ενώ κάποιοι υποστηρίζουν πως η ποινή αυτή είναι ιδιαίτερα επιεικής. Κάθε φορά που κάποιος πιλότος πετάει σε μία από τις ουδέτερες ζώνες, η εκπαιδευτική άσκηση αμέσως τερματίζεται και ο πιλότος παίρνει εντολή να επιστρέψει πίσω, στη βάση του. Η πτήση εντός του εναέριου χώρου R-4808 θεωρείται αρκετά σοβαρό αδίκημα και οι πιλότοι μπορούν να βρεθούν ακόμα και ενώπιον του αεροδικείου, να διωχθούν από το σώμα ή να τιμωρηθούν με ποινή φυλάκισης.
Ο στρατός έχει χαρακτηρίσει την Περιοχή 51 ως Περιοχή Στρατιωτικών Επιχειρήσεων. Τα σύνορα της Περιοχής δεν είναι περιφραγμένα, αλλά είναι μαρκαρισμένα με πορτοκαλί στύλους και προειδοποιητικές επιγραφές. Οι επιγραφές αναγράφουν πως απαγορεύονται οι φωτογραφίες και πως οποιαδήποτε καταπάτηση της περιοχής θεωρείται αδίκημα και τιμωρείται. Επιπλέον, οι επιγραφές αναγράφουν: «Η Ασφάλεια της βάσης έχει την άδεια να χρησιμοποιήσει θανάσιμη βία σε περίπτωση που οποιοσδήποτε επιμείνει να παραβιάσει τα σύνορα της περιοχής».
Φυσικά, όλα αυτά α προγράμματα δεν είναι παρά ένα κομματάκι από ένα φημολογούμενο παγόβουνο. Η Περιοχή 51 είναι περισσότερο γνωστή για τη σχέση της με τους εξωγήινους και τα ΑΤΙΑ.
Κάποιοι πιστεύουν πως ένα εξωγήινο διαστημόπλοιο συνετρίβη στο Ρόσγουελ του Νέου Μεξικού, και πως η κυβέρνηση μετέφερε τα συντρίμμια και ένα σώμα στην Περιοχή 51 για εξέταση και μελέτη. Κάποιοι το πάνε ακόμα παραπέρα, ισχυριζόμενοι πως οι εγκαταστάσεις διαθέτουν υπόγεια επίπεδα και τούνελ, που ενώνουν μεταξύ τους διάφορες μυστικές τοποθεσίες και περιέχουν αποθήκες γεμάτες με εξωγήινη τεχνολογία, ακόμα και ζωντανά εξωγήινα όντα. Κάποιοι θεωρούν μάλιστα πως στις τοποθεσίες αυτές εργάζονται μόνο εξωγήινοι, που έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν έναν ανθρωπο-εξωγήινο υβρίδιο. Εκπρόσωποι της Πολεμικής Αεροπορίας έχουν αρνηθεί δημοσίως οποιαδήποτε σχέση των εξωγήινων με την Περιοχή 51, αλλά η άρνηση αυτή φαίνεται να ενδυναμώνει ακόμα περισσότερο τις θεωρίες περί συνωμοσίας.
Η 24η Ιουνίου του 1947 είναι η μέρα που εισήχθη στο αμερικανικό λεξιλόγιο ο όρος «ιπτάμενος δίσκος». Ήταν η μέρα που ο Κένεθ Άρνολντ ανέφερε πως είδε ένα ΑΤΙΑ την ώρα που πετούσε με το ιδιωτικό του αεροσκάφος πάνω από την Ουάσιγκτον. Συγκεκριμένα, είχε αναφέρει πως είδε ένα αντικείμενο να πετάει σαν δίσκος που αναπηδά πάνω στο νερό και τότε γεννήθηκε η λέξη «ιπτάμενος δίσκος». Στις 8 Ιουλίου 1947, το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Ρόσγουελ εξέδωσε ένα δελτίο Τύπου, που έφερε την υπογραφή του Στρατηγού Γουίλιαμ «Butch» Μπλάνσαρντ, το οποίο ανέφερε πως είχαν περισυλλέξει συντρίμμια από ένα ΑΤΙΑ. Ο Στρατός έσπευσε αμέσως να ανακαλέσει τη δήλωση, αλλά δυστυχώς ήταν ήδη αργά καθώς ήδη είχε δημοσιευτεί στον Τύπο. Σύμφωνα με τον Στρατό, δεν επρόκειτο σε καμία περίπτωση για ιπτάμενο δίσκο, αλλά ήταν μετεωρολογικό αερόστατο. Χρόνια μετά, έγγραφα στα οποία άρθηκε το απόρρητο, αναφέρουν πως το αντικείμενο που περισυλλέγη στο Ρόσγουελ επρόκειτο πράγματι για αερόστατο, που δημιουργήθηκε για ένα πρόγραμμα παρακολούθησης, με την ονομασία Πρόγραμμα Mogul. Η ιστορία περί μετεωρολογικού αερόστατου ήταν μία προκάλυψη για το μυστικό αυτό πρόγραμμα. Φυσικά, οι πιστοί των ΑΤΙΑ υποστηρίζουν πως η ιστορία με το κατασκοπευτικό αερόστατο είναι και αυτή μία προκάλυψη και πως ο Στρατός όντως βρήκε ένα εξωγήινο αεροσκάφος.
Το 1987, ένας άντρας με το όνομα Ρόμπερτ Λαζάρ, σοκάρισε τον κόσμο όταν βγήκε στην τηλεόραση και ισχυρίστηκε πως συμμετείχε σε μία επιχείρηση που βασιζόταν σε εξωγήινη τεχνολογία. Συγκεκριμένα, ο Λαζάρ υποστήριξε πως η κυβέρνηση έχει στην κατοχή της τουλάχιστον εννέα διαστημικά αεροσκάφη σε μία βάση που ονομάζεται S-4 και η οποία δεν είναι μακριά από τη λίμνη Γκρουμ. Οι εγκαταστάσεις είχαν ακόμα και αφίσες που έδειχναν ένα ΑΤΙΑ να μετεωρίζεται αρκετά μέτρα πάνω από το έδαφος και τη λεζάντα «Είναι εδώ!». Η εταιρία EG&G τον είχε προσλάβει για να βοηθήσει στην ανάστροφη μηχανική της τεχνολογίας που υπήρχε στα εξωγήινα αεροσκάφη, ώστε να χρησιμοποιηθεί στα αμερικανικά στρατιωτικά οχήματα και την παραγωγή ενέργειας. Ο ίδιος ανακάλυψε μία σκουριασμένη, πυκνή ουσία, την οποία ονόμασε «Στοιχείο 115», και χρησίμευε για τη λειτουργία των εξωγήινων αεροσκαφών.
Οι σκεπτικιστές ερεύνησαν εις βάθος όσες περισσότερες από τις δηλώσεις του Λαζάρ μπορούσαν και πολλές από αυτές φάνηκαν να είναι αναληθείς. Για παράδειγμα, ο Λαζάρ ισχυρίστηκε πως έχει μάστερ από το CalTech και το MIT, αλλά δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν πως φοίτησε σε κάποιο από τα δύο πανεπιστήμια. Ο ίδιος το δικαιολόγησε λέγοντας πως δεν βρέθηκαν στοιχεία διότι η κυβέρνηση προσπαθεί να σβήσει την ύπαρξή του, με σκοπό να τον κάνουν να φανεί αναξιόπιστος και να τον στιγματίσουν. Οι σκεπτικιστές πιστεύουν πως ο Λαζάρ έχει επινοήσει όλη αυτή την ιστορία και τονίζουν πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να σβηστεί η ταυτότητα κάποιου -η κυβέρνηση θα έπρεπε να αφαιρέσει το όνομα του Λαζάρ από παντού, από όλα τα επίσημα έγγραφα μέχρι την επετηρίδα του σχολείου. Ακόμα και έτσι, όμως, οι δηλώσεις του Λαζάρ προκάλεσαν μία έκρηξη ενδιαφέροντος γύρω από τα ΑΤΙΑ και την Περιοχή 51.
Μια αρκετά δημοφιλής άποψη μεταξύ των υποστηρικτών του Λαζάρ είναι πως ένα μεγάλο μέρος της παρούσας τεχνολογίας είναι αποτέλεσμα της χρήσης ανάστροφης μηχανικής από εξωγήινα αεροσκάφη. Τα πάντα, από τους ασυρμάτους μέχρι τους υπεραγωγούς, εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Συμφωνούν πως οι άνθρωποι από μόνοι τους δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν τέτοιου είδους τεχνολογίες τόσο γρήγορα, χωρίς να έχουν στη διάθεσή τους ένα εξωγήινο μοντέλο. Κάποιοι υποστηρίζουν πως οι πιλότοι της Περιοχής 51 χρησιμοποιούν εξωγήινη τεχνολογία εναντίον των ίδιων των εξωγήινων, καταρρίπτοντάς τους, ώστε να μπορέσουν άλλα σώματα του στρατού να εξερευνήσουν τα κομμάτια τους.
Ένας ισχυρισμός, κοινός στον Λαζάρ και τους πιστούς των ΑΤΙΑ, είναι η ύπαρξη μίας μυστικής οργάνωσης, γνωστής ως MJ-12, η οποία πολλές φορές αναφέρεται και ως Majestic ή Majic 12. Η ομάδα αυτή αρχικά περιελάμβανε δεκάδες ισχυρότατους άνδρες, όπως ο Πρόεδρος Χάρι Σ. Τρούμαν, αρχηγούς οργανισμών όπως η CIA, καθώς και ισχυρούς επιχειρηματίες. Πολλά έγγραφα που έχουν έρθει στην επιφάνεια, φαίνονται να προέρχονται από αυτή την ομάδα, συμπεριλαμβανομένων και εγγράφων που φέρουν την υπογραφή του Προέδρου.
Οι σκεπτικιστές εξέτασαν λεπτομερέστατα αυτά τα έγγραφα και βρήκαν πολλά στοιχεία, που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για πλαστά έγγραφα. Πιο συγκεκριμένα, κάποιες από τις υπογραφές αντιγράφτηκαν από άλλα επίσημα έγγραφα και τοποθετήθηκαν στα έγγραφα της MJ-12. Οι συνωμοσιολόγοι κατηγορούν τους σκεπτικιστές ότι είτε παραπλανήθηκαν είτε εργάζονται για την κυβέρνηση. Άλλοι θεωρητικοί υποστηρίζουν πως τα έγγραφα της MJ-12 είναι πλαστά, αλλά ήταν σκοπίμως πλαστά από την κυβέρνηση ώστε να παραπλανήσουν τον κόσμο. Όπως και να έχει, η μία ομάδα κατηγορεί την άλλη ότι επίτηδες δίνει ψευδείς πληροφορίες προκειμένου να αποκρύψουν την αλήθεια.
Οι πιο ακραίες θεωρίες για τους εξωγήινους στην Περιοχή 51 υποστηρίζουν πως όχι μόνο υπάρχουν εξωγήινοι στη Γη, αλλά αυτοί κινούν τα νήματα. Κυκλοφορούν διάφορες ιστορίες για εξωγήινες βιολογικές οντότητες (EBE), που πιέζουν την κυβέρνηση να συνάψει συμφωνίες, με άσχημη κατάληξη για όλους εμάς. Σύμφωνα με τις θεωρίες αυτές, η κυβέρνηση έχει δώσει τη συγκατάθεσή της ώστε οι εξωγήινοι να απαγάγουν ανθρώπους κατά βούληση, να κάνουν πειράματα πάνω σε αβοήθητους πολίτες, ακόμα και να μετατρέπουν ανθρώπους σε κρέμα, που στη συνέχεια θα αποτελέσουν την τροφή των EBE. Άλλες θεωρίες υποστηρίζουν πως οι εξωγήινοι βρίσκονται εδώ για να χρησιμοποιήσουν τους ανθρώπους ώστε να δημιουργήσουν ένα υβριδικό πλάσμα και πως οι ίδιοι οι εξωγήινοι δεν μπορούν πλέον να αναπαραχθούν από μόνοι τους. Κάποιοi προσφέρουν ελπίδα με αναφορές για διάλυση της συνεργασίας μεταξύ κυβέρνησης και εξωγήινων, έχοντας ως αποτέλεσμα η κυβέρνηση να ξαναπάρει το πάνω χέρι. Φυσικά, σχεδόν όλες αυτές οι θεωρίες υπαινίσσονται πως η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με αδύναμους και ανεύθυνους τρόπους τους πολίτες των ΗΠΑ, οι οποίοι είναι τα μεγαλύτερα θύματα.
Σύμφωνα με τους πιστούς των ΑΤΙΑ, το Hangar 18 είναι το όνομα του κτιρίου που κρατούν κρυμμένο ένα εξωγήινο αεροσκάφος και ένα εξωγήινο ον. Η τοποθεσία του Hangar 18 έχει αποτελέσει θέμα διαμάχης. Κάποιοι υποστηρίζουν πως το υπόστεγο στην Περιοχή 51 είναι στο Hangar 18. Μία ταινία με τον τίτλο «Περιοχή 51: Η εξωγήινη συνέντευξη» δείχνει έναν υποτιθέμενο εξωγήινο σε αιχμαλωσία, αν και οι σκεπτικιστές διατηρούν αμφιβολίες σχετικά με την αυθεντικότητά του. Ο Ρικ Μπέικερ, ειδικός στα ειδικά εφέ, με πολλά χρόνια εμπειρίας, δήλωσε κατηγορηματικά πως πιστεύει ότι ο εξωγήινος δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μία κούκλα.
Επειδή ο εναέριος χώρος γύρω και πάνω από την Περιοχή 51 χρησιμοποιείται για δοκιμαστικές πτήσεις και εκπαιδευτικές αποστολές, είναι αρκετά πιθανό (και δυνατό) να δει κάποιος να πετάει ένα αεροσκάφος από πάνω. Κάποιες φορές, αυτό το αεροσκάφος μπορεί να φαίνεται σπάνιο, ακόμα και απροσδιόριστο στο απαίδευτο μάτι. Ακόμα και αεροσκάφη που μας είναι γνωστά μπορούν κάποια στιγμή να μας μπερδέψουν και να νομίσουμε πως είδαμε κάτι που δεν είναι από τη Γη.
Οι σκεπτικιστές τονίζουν πως πολλές αναφορές θέασης ΑΤΙΑ συμφωνούν βολικά με τις προγραμματισμένες καθημερινές αφίξεις των αεροσκαφών Janet στη βάση. Πολλά από τα πρώην απόρρητα προγράμματα της Περιοχής 51 πράγματι μοιάζουν να είναι από άλλο κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη μοιάζουν παράξενα, καθώς δεν έχουν πιλοτήριο ή πόρτες. Επιπλέον, πολλές εκπαιδευτικές ασκήσεις χρησιμοποιούν φωτοβολίδες για να εξουδετερώσουν τα πυρά των πυραύλων ή να αποσπάσουν την προσοχή όσων τυχόν παρακολουθούν, την ώρα που ένα μυστικό αεροσκάφος πραγματοποιεί ελιγμούς.
Ένα δημοφιλές σημείο για την παρακολούθηση ΑΤΙΑ είναι το λεγόμενο Μαύρο Γραμματοκιβώτιο στον Αυτοκινητόδρομο 375 της Νεβάδα. Το γραμματοκιβώτιο ανήκει σε έναν ντόπιο ιδιοκτήτη ράντζου και έγινε διάσημο όταν ο Μπομ Λαζάρ ισχυρίστηκε πως σε εκείνο το σημείο συγκέντρωνε ανθρώπους για να παρακολουθήσουν προγραμματισμένες δοκιμαστικές πτήσεις εξωγήινων αεροσκαφών. Σήμερα, το γραμματοκιβώτιο έχει βαφτεί άσπρο και ο ιδιοκτήτης του έχει ισχυριστεί επανειλημμένως πως δεν πιστεύει ότι κάποιο από τα αεροσκάφη που πέταξε από πάνω του ήταν εξωγήινο.
Μια άλλη δημοφιλής θεωρία είναι πως ο αριθμός 51 επελέγη επειδή δεν υπήρχε περίπτωση να τον χρησιμοποιήσει η NTS στο μέλλον (σε περίπτωση που η NTS εξαπλωνόταν).
Η πρώτη καταγεγραμμένη χρήση του ονόματος Περιοχή 51 προέρχεται από την ταινία της εταιρίας Lockheed Martin. Υπάρχουν επίσης μη απόρρητα έγγραφα από τις δεκαετίες του '60 και του '70 που αναφέρονται στη βάση με την ονομασία Περιοχή 51. Σήμερα, οι αξιωματούχοι, όταν μιλούν δημοσίως, αναφέρουν την περιοχή ως τοποθεσία επιχειρήσεων κοντά στη Λίμνη Γκρουμ -όλες οι επίσημες ονομασίες για την περιοχή είναι απόρρητες.
Το όνομα από μόνο του γεννά σκέψεις για κυβερνητικές συνομωσίες, μυστικά «μαύρα» αεροσκάφη και εξωγήινες τεχνολογίες. Γεγονότα, μύθοι και θρύλοι περιπλέκονται μαζί με τέτοιο τρόπο που δύσκολα πλέον κάποιος ξεχωρίζει την πραγματικότητα από την επιστημονική φαντασία.
Τι συμβαίνει, όμως, πραγματικά σε αυτές τις εγκαταστάσεις;
Γιατί η κυβέρνηση, παρόλο που γνωρίζει, αρνείται την ύπαρξή της από τη δεκαετία του '90;
Γιατί υπάρχουν τόσοι περιορισμοί πάνω από τον εναέριο χώρο της βάσης, που απαγορεύεται να πετάξει από πάνω ακόμα και στρατιωτικό αεροσκάφος;
Υπάρχει άραγε οποιαδήποτε σχέση με το Ρόσγουελ, στο Νέο Μεξικό;
Κάθε μία ερώτηση από αυτές φαίνεται πως έχει εκατομμύρια διαφορετικές απαντήσεις. Κάποιες απαντήσεις φαίνονται αρκετά πειστικές, ενώ άλλες αγγίζουν τα όρια του παραλογισμού.
Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ 51
Οι συντεταγμένες της Περιοχής 51 είναι 37ο14'36.52”N, 115ο48'41.16”W. Όποιος διαθέτει Google Earth μπορεί να πληκτρολογήσει «Περιοχή 51» το πεδίο «Πτήση προς» και θα έχει μία εξαιρετική εικόνα της περιοχής.
Για δεκαετίες, η βάση παρέμενε κρυμμένη σχεδόν από τους πάντες και τα πάντα, αλλά το 1988 ένας σοβιετικός δορυφόρος φωτογράφησε τη βάση. Διάφορες εφημερίδες και περιοδικά πήραν τις φωτογραφίες και τις δημοσίευσαν. Παρόλα αυτά, η απόκρυψη της βάσης παραμένει υψίστης σημασίας.
Στα σύνορα με τη βάση βρίσκεται η αποξηραμένη λίμνη Γκρουμ. Στα δυτικά βρίσκεται η NTS, ενώ σε απόσταση 40 χιλιομέτρων βόρεια της βάσης βρίσκεται η πόλη Ρέιτσελ της Νεβάδα. Η βάση καταλαμβάνει ένα μικρό μέρος της τεράστιας έκτασης των 365 τετραγωνικών χιλιομέτρων και αποτελείται από ένα υπόστεγο, ένα φυλάκιο, μερικές δορυφορικές κεραίες, κάποιους κοιτώνες, μία μικρή αίθουσα, γραφεία, δρόμους και καταφύγια. Τα καταφύγια είναι φτιαγμένα έτσι ώστε τα αεροσκάφη να μπορούν να κρυφτούν άμεσα όταν περνάει από πάνω τους δορυφόρος. Κάποιοι ισχυρίζονται πως από ψηλά μπορείς να δεις μόνο ένα πολύ μικρό κομμάτι των εγκαταστάσεων. Υπάρχει η υποψία πως τα κτήρια της επιφάνειας βρίσκονται πάνω από μία υπόγεια βάση, που μοιάζει με λαβύρινθο. Κάποιοι ισχυρίζονται πως οι υπόγειες εγκαταστάσεις είναι πάνω από 40 ορόφους, και πως συνδέονται μέσω ενός υπόγειου σιδηροδρόμου με άλλες περιοχές στο Λος Άλαμος, την περιοχή Γουάιτ Σαντς και το Λος Άντζελες. Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν πως για να φτιαχτεί μια τόσο μεγάλη κατασκευή θα χρειαζόταν ένα τεράστιο εργατικό δυναμικό, θα έπρεπε να αφαιρεθούν τόνοι χώματος και να μεταφερθούν κάπου αλλού, ενώ θα χρειάζονταν και τεράστιες ποσότητες τσιμέντου και άλλων οικοδομικών υλικών. Η έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων φαίνεται να πείθει τους σκεπτικιστές πως οι εγκαταστάσεις είναι μόνο αυτό που φαίνεται στην επιφάνεια, ενώ όσοι πιστεύουν στ' αλήθεια τα περί μυστικών εγκαταστάσεων, φαίνεται να απορρίπτουν τις αμφιβολίες των σκεπτικιστών.
Τι συμβαίνει, λοιπόν, πραγματικά σε αυτή τη βάση; Σύμφωνα με την Πολεμική Αεροπορία, οι εγκαταστάσεις χρησιμοποιούνται «για τη δοκιμή τεχνολογιών και συστημάτων εκπαίδευσης λειτουργιών που είναι εξαιρετικά σημαντικές για την αποτελεσματικότητα των ενόπλων δυνάμεων των ΗΠΑ και την ασφάλεια της χώρας.» Οτιδήποτε έχει σχέση με τις εγκαταστάσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται μέσα στη βάση είναι άκρως απόρρητο. Αυτό που είναι γνωστό είναι πως η Πολεμική Αεροπορία, η CIA και η Lockheed χρησιμοποίησαν τη βάση για δοκιμαστικές πτήσεις και πειραματικά, μυστικά αεροσκάφη, γνωστά και ως μαύρα αεροσκάφη. Η βάση χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη και τη δοκιμή τεχνολογιών αιχμής, όπως το κατασκοπευτικό αεροσκάφος U-2 και το μαχητικό Stealth F-117A.
ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
Η πρόσβαση στη βάση δεν είναι απλώς περιορισμένη. Τόσο η βάση όσο και οι δραστηριότητες στο εσωτερικό της είναι άκρως απόρρητες. Η απομακρυσμένη τοποθεσία της βοηθά στη διατήρηση των δραστηριοτήτων της μεταφορικά κάτω από το ραντάρ, όπως και η εγγύτητά της στην NTS. Μετά από αρκετές εδαφικές κατασχέσεις, η βάση είναι περικυκλωμένη από εκατοντάδες στρέμματα έρημου τοπίου, ώστε να παραμένει μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Για πολλά χρόνια, οι παρατηρητές μπορούσαν να περπατήσουν μέχρι τα υπερυψωμένα σημεία του Γουάιτ Σάιντς Πικ ή του Φρίντομ Ριτζ και να δουν τη βάση, αλλά η Πολεμική Αεροπορία πήρε και αυτές τις περιοχές στην ιδιοκτησία της. Σήμερα, ο μόνος τρόπος για να μπορέσει κάποιος να δει τη βάση (εκτός βέβαια και αν δουλεύει σε αυτή) είναι να κάνει την άκρως κουραστική διαδρομή μέχρι την κορυφή του Τίκαμπου Πικ, που βρίσκεται 42 χιλιόμετρα μακριά από τις εγκαταστάσεις.
Για πολλά χρόνια, οι χαρτογράφοι δεν συμπεριελάμβαναν τις εγκαταστάσεις σε κανέναν χάρτη. Ναι μεν η Περιοχή 51 εμπίπτει εντός των ορίων της αεροπορικής βάσης Νέλλις, αλλά ο δρόμος που οδηγεί στις εγκαταστάσεις δεν απεικονιζόταν πουθενά. Σήμερα, η τοποθεσία της βάσης είναι γενικά γνωστή, αλλά για πολλά χρόνια οι αξιωματούχοι έκαναν τα πάντα προκειμένου να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο για την ακριβή της τοποθεσία.
Όλοι όσοι εργάζονται στην Περιοχή 51, είτε είναι στρατιωτικοί είτε πολίτες, υποχρεούνται να υπογράψουν όρκο, με τον οποίο δεσμεύονται ότι δεν θα αποκαλύψουν ποτέ τίποτα. Τα κτήρια στη συγκεκριμένη περιοχή δεν έχουν παράθυρα και έτσι κανείς από τους εργαζόμενους δεν μπορεί να δει και δεν γνωρίζει τίποτα πέραν των καθηκόντων του εντός της βάσης. Από κάποιες αναφορές, υπάρχουν διάφορες ομάδες που εργάζονται ταυτοχρόνως σε παρόμοια προγράμματα, αλλά οι επιτηρητές τους φροντίζουν να διατηρούν κρυφά τα σχέδια της μίας ομάδας από την άλλη. Όταν γίνεται δοκιμή ενός μυστικού αεροσκάφους, οι αξιωματούχοι απαιτούν από όλους τους εμπλεκομένους υπαλλήλους να παραμείνουν εντός των εγκαταστάσεων, μέχρι να τελειώσει η δοκιμή και να επιστρέψει το αεροσκάφος στο υπόστεγο.
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ 51
Οι περισσότεροι απ' όσους πηγαίνουν στη βάση, φτάνουν με ένα Boeing 737 ή 727, το οποίο δεν φέρει διακριτικά στοιχεία. Τα αεροσκάφη αναχωρούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο ΜακΚάραν στο Λας Βέγκας. Κάθε αεροσκάφος, για την επικοινωνία του με τον πύργο ελέγχου, χρησιμοποιεί τη λέξη «Τζάνετ», η οποία ακολουθείται από 3 ψηφία.
Ο εναέριος χώρος πάνω από την Περιοχή 51 είναι γνωστός ως R-4808, και απαγορεύεται η πτήση σε οποιοδήποτε εμπορικό ή στρατιωτικό αεροσκάφος, που δεν ανήκει στην ίδια τη βάση (εκτός φυσικά από τα αεροσκάφη Τζάνετ). Κάποιοι πιστεύουν ότι η Περιοχή 51 ανήκει είτε στην Αεροποτική Βάση Έντουαρντς της Καλιφόρνια είτε στη Νέλλις της Νεβάδα, παρόλο που οι πιλότοι αυτών των βάσεων απαγορεύεται να πετάξουν στον εναέριο χώρο της Περιοχής 51. Για την ακρίβεια, όσοι πιλότοι πετούν σε μία από τις ουδέτερες ζώνες γύρω από την R-4808, τιμωρούνται από τις μονάδες τους, ενώ κάποιοι υποστηρίζουν πως η ποινή αυτή είναι ιδιαίτερα επιεικής. Κάθε φορά που κάποιος πιλότος πετάει σε μία από τις ουδέτερες ζώνες, η εκπαιδευτική άσκηση αμέσως τερματίζεται και ο πιλότος παίρνει εντολή να επιστρέψει πίσω, στη βάση του. Η πτήση εντός του εναέριου χώρου R-4808 θεωρείται αρκετά σοβαρό αδίκημα και οι πιλότοι μπορούν να βρεθούν ακόμα και ενώπιον του αεροδικείου, να διωχθούν από το σώμα ή να τιμωρηθούν με ποινή φυλάκισης.
Ο στρατός έχει χαρακτηρίσει την Περιοχή 51 ως Περιοχή Στρατιωτικών Επιχειρήσεων. Τα σύνορα της Περιοχής δεν είναι περιφραγμένα, αλλά είναι μαρκαρισμένα με πορτοκαλί στύλους και προειδοποιητικές επιγραφές. Οι επιγραφές αναγράφουν πως απαγορεύονται οι φωτογραφίες και πως οποιαδήποτε καταπάτηση της περιοχής θεωρείται αδίκημα και τιμωρείται. Επιπλέον, οι επιγραφές αναγράφουν: «Η Ασφάλεια της βάσης έχει την άδεια να χρησιμοποιήσει θανάσιμη βία σε περίπτωση που οποιοσδήποτε επιμείνει να παραβιάσει τα σύνορα της περιοχής».
Στους κύκλους των συνωμοσιολόγων κυκλοφορεί η φήμη πως αρκετοί που αναζήτησαν την αλήθεια βρήκαν τον θάνατο, ως αποτέλεσμα της περιπλάνησής τους εντός των εδαφών της Περιοχής 51, αν και πολλοί πιστεύουν πως οι παραβάτες αντιμετωπίστηκαν με λιγότερο βίαιους τρόπους.
Ζεύγη ανδρών, που δεν ανήκουν στον στρατό, περιπολούν την περίμετρο της περιοχής. Οι φύλακες αυτοί είναι πολίτες, τους οποίους έχουν προσλάβει εταιρίες, όπως η Wackenhut και η EG&G, και συνήθως είναι καμουφλαρισμένοι. Οδηγούν 4x4 γύρω-γύρω στην περιοχή, κρατώντας μακριά οποιοδήποτε αδιάκριτο βλέμμα βρίσκεται κοντά στα σύνορα της Περιοχής 51. Υποτίθεται πως οι οδηγίες που έχουν είναι να αποφύγουν την επαφή με τους εισβολείς, εάν είναι δυνατόν, και να αντιδράσουν με τον ίδιο τρόπο είτε πρόκειται για απλό παρατηρητή είτε για εισβολέα. Εάν κάποιος τους φαίνεται ύποπτος, οι φύλακες θα πρέπει να καλέσουν τον σερίφη της περιοχής και να αναλάβει εκείνος την υπόθεση. Υπάρχουν φήμες πως οι πιλότοι των ελικοπτέρων χρησιμοποιούν περιστασιακά παράνομες τακτικές, όπως οι πολύ χαμηλές πτήσεις κοντά στους παραβάτες, ώστε να τους αναγκάσουν να φύγουν.
Άλλα μέτρα ασφαλείας είναι οι αισθητήρες που είναι φυτεμένοι στην περίμετρο της βάσης. Οι αισθητήρες αυτοί ανιχνεύουν οποιαδήποτε κίνηση, και κάποιοι πιστεύουν πως μπορούν ακόμα και να ξεχωρίσουν τη διαφορά μεταξύ ενός ζώου και ενός ανθρώπου. Από τότε που η Περιοχή 51 θεωρήθηκε καταφύγιο άγριας ζωής, ήταν πολύ σημαντικό να κατασκευαστούν προειδοποιητικές συσκευές που δεν μπορούν εύκολα να ξεγελαστούν από ένα διερχόμενο ζώο. Μία θεωρία είναι πως οι αισθητήρες μπορούν να εντοπίσουν τη μυρωδιά ενός διερχόμενου πλάσματος (οι αισθητήρες εντοπίζουν μία υπογραφή αμμωνίας). Αν και η θεωρεία αυτή δεν έχει τεκμηριωθεί, είναι σίγουρο πως υπάρχουν θαμμένοι αισθητήρες στην περίμετρο της Περιοχής 51. Ένας κάτοικος της πόλης Ρέιτσελ, ονόματι Τσακ Κλαρκ, έχει ανακαλύψει αρκετούς από αυτούς τους αισθητήρες, και κάποια στιγμή η Πολεμική Αεροπορία τον κατηγόρησε για παρεμβολή στα σήματα των συσκευών, διατάζοντάς τον να επιστρέψει τους αισθητήρες αλλιώς θα τιμωρηθεί -σύμφωνα με αναφορές, ο Κλαρκ συμμορφώθηκε.
Η Περιοχή 51 οφείλει την ύπαρξή της στα προγράμματα των μυστικών αεροσκαφών. Αρχικά, η Περιοχή 51 χρησιμοποιήθηκε ως βάση δοκιμών των κατασκοπευτικών αεροσκαφών U-2 της Lockheed.
Ζεύγη ανδρών, που δεν ανήκουν στον στρατό, περιπολούν την περίμετρο της περιοχής. Οι φύλακες αυτοί είναι πολίτες, τους οποίους έχουν προσλάβει εταιρίες, όπως η Wackenhut και η EG&G, και συνήθως είναι καμουφλαρισμένοι. Οδηγούν 4x4 γύρω-γύρω στην περιοχή, κρατώντας μακριά οποιοδήποτε αδιάκριτο βλέμμα βρίσκεται κοντά στα σύνορα της Περιοχής 51. Υποτίθεται πως οι οδηγίες που έχουν είναι να αποφύγουν την επαφή με τους εισβολείς, εάν είναι δυνατόν, και να αντιδράσουν με τον ίδιο τρόπο είτε πρόκειται για απλό παρατηρητή είτε για εισβολέα. Εάν κάποιος τους φαίνεται ύποπτος, οι φύλακες θα πρέπει να καλέσουν τον σερίφη της περιοχής και να αναλάβει εκείνος την υπόθεση. Υπάρχουν φήμες πως οι πιλότοι των ελικοπτέρων χρησιμοποιούν περιστασιακά παράνομες τακτικές, όπως οι πολύ χαμηλές πτήσεις κοντά στους παραβάτες, ώστε να τους αναγκάσουν να φύγουν.
Άλλα μέτρα ασφαλείας είναι οι αισθητήρες που είναι φυτεμένοι στην περίμετρο της βάσης. Οι αισθητήρες αυτοί ανιχνεύουν οποιαδήποτε κίνηση, και κάποιοι πιστεύουν πως μπορούν ακόμα και να ξεχωρίσουν τη διαφορά μεταξύ ενός ζώου και ενός ανθρώπου. Από τότε που η Περιοχή 51 θεωρήθηκε καταφύγιο άγριας ζωής, ήταν πολύ σημαντικό να κατασκευαστούν προειδοποιητικές συσκευές που δεν μπορούν εύκολα να ξεγελαστούν από ένα διερχόμενο ζώο. Μία θεωρία είναι πως οι αισθητήρες μπορούν να εντοπίσουν τη μυρωδιά ενός διερχόμενου πλάσματος (οι αισθητήρες εντοπίζουν μία υπογραφή αμμωνίας). Αν και η θεωρεία αυτή δεν έχει τεκμηριωθεί, είναι σίγουρο πως υπάρχουν θαμμένοι αισθητήρες στην περίμετρο της Περιοχής 51. Ένας κάτοικος της πόλης Ρέιτσελ, ονόματι Τσακ Κλαρκ, έχει ανακαλύψει αρκετούς από αυτούς τους αισθητήρες, και κάποια στιγμή η Πολεμική Αεροπορία τον κατηγόρησε για παρεμβολή στα σήματα των συσκευών, διατάζοντάς τον να επιστρέψει τους αισθητήρες αλλιώς θα τιμωρηθεί -σύμφωνα με αναφορές, ο Κλαρκ συμμορφώθηκε.
ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ 51
Η Περιοχή 51 οφείλει την ύπαρξή της στα προγράμματα των μυστικών αεροσκαφών. Αρχικά, η Περιοχή 51 χρησιμοποιήθηκε ως βάση δοκιμών των κατασκοπευτικών αεροσκαφών U-2 της Lockheed.
Το κατασκοπευτικό U-2 είναι ένα επιβεβαιωμένο πρόγραμμα της Περιοχής 51. Η Lockheed συνεργάστηκε με τη CIA για την κατασκευή ενός αεροπλάνου, που θα μπορούσε να πετάει σε μεγάλο ύψος και να κατασκοπεύει άλλα κράτη. Το U-2 μπορούσε να πετάξει σε ύψος 70.000 ποδών και ήταν αρκετά καλό στις αναγνωστικές αποστολές για αρκετά χρόνια. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του U-2, η Lockheed και η CIA συνειδητοποίησαν πως πολύ σύντομα θα χρειάζονταν ένα πιο προηγμένο αεροσκάφος, επειδή η πυραυλική τεχνολογία της Σοβιετικής Ένωσης είχε προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς. Το 1960, η ΕΣΣΔ κατέρριψε ένα U-2, επιβεβαιώνοντας τις εν λόγω ανησυχίες.
Οι μηχανικοί σχεδίασαν ένα αεροσκάφος -με την ονομασία Suntan- το οποίο απετέλεσε τον διάδοχο του U-2. Μπορούσε να πετάξει με ταχύτητες που άγγιζαν τα 2.5 mach (σχεδόν 3220 χιλιόμετρα την ώρα). Το Suntan χρησιμοποιούσε ως καύσιμο υγρό υδρογόνο, το οποίο συντέλεσε στην έσχατη κατάρρευσή του. Οι μηχανικοί αποφάσισαν πως ήταν πολύ ακριβή η κατασκευή υποδομής για τα καύσιμα ώστε να μπορεί να πετάει το Suntan και έτσι η κυβέρνηση ακύρωσε το πρόγραμμα.
Το Α-12, που μετέπειτα έγινε γνωστό με τον όνομα SR-71 “Blackbird”, έγινε ο πραγματικός διάδοχος του U-2. Το Α-12 ήταν ένα πρωτότυπο μοντέλο, που σταδιακά εξελίχθηκε στο SR-71. Τα αεροσκάφη αυτά μπορούσαν να πετάξουν με ταχύτητα 3 mach (σχεδόν 3700 χιλιόμετρα την ώρα) και σε ύψος που έφτανε τα 90.000 πόδια.
Τα Tacit Blue και Have Blue ήταν οι πρώτες επιτυχημένες προσπάθειες δημιουργίας ενός Stealth. Το Tacit Blue ήταν ένα περίεργο αεροσκάφος, που έμοιαζε με φάλαινα. Ήταν σχεδιασμένο να πετάει χαμηλά, και να χρησιμεύει ως αναγνωριστικό. Το Have Blue ήταν ένα πρωτότυπο του μαχητικού Stealth F117-A. Το Have Blue αφίχθη για πρώτη φορά στην Περιοχή 51 το 1977. Το μαχητικό Stealth παρέμεινε μυστικό μέχρι τα επίσημα αποκαλυπτήριά του από την Πολεμική Αεροπορία το 1990.
Το Bird of Prey πήρε το όνομά του από το Star Trek. Πρόκειται για ένα βομβαρδιστικό με τεχνολογία stealth. Ο σχεδιασμός του είναι πολύ παράξενος και κάποιοι λένε πως είναι πολύ ασταθές σε χαμηλές ταχύτητες λόγω του περίεργου σχεδιασμού των φτερών του.
Ένα φημολογούμενο πρόγραμμα της Περιοχής 51, το TR3A Black Manta, θα μπορούσε να είναι ο πιθανός διάδοχος του μαχητικού Stealth, ή ένα από τα πολλά είδη μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Σήμερα, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, γιατί δίνουν στον στρατό μεθόδους και πληροφορίες χωρίς να διακινδυνεύονται οι ζωές πιλότων και στρατιωτών.
Και τα σοβιετικά αεροσκάφη, όμως, έπαιξαν τεράστιο ρόλο στην Περιοχή 51. Τα αεροσκάφη αυτά είτε κατελήφθησαν είτε αποκτήθηκαν με άλλο τρόπο. Η Πολεμική Αεροπορία και η CIA τα χρησιμοποίησαν σε εκπαιδευτικές ασκήσεις και σε πολεμικά παιχνίδια. Η χρήση των σοβιετικών αεροσκαφών στον εναέριο χώρο της Περιοχής 51 ενέπνευσαν το κωδικό της όνομα «Κόκκινη Πλατεία».
Άραγε, τι προγράμματα να βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα στην Περιοχή 51; Εκτός από τη συνεχόμενη εστίαση στην τεχνολογία των μη επανδρωμένων αεροσκαφών, οι θεωρητικοί των μυστικών προγραμμάτων προτείνουν κάποια πιθανά σενάρια. Ένα από αυτά είναι η κατασκευή ενός μεταφορικού αεροσκάφους με τεχνολογία stealth, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει στρατεύματα εντός και εκτός των εμπόλεμων περιοχών, χωρίς να είναι ανιχνεύσιμο. Πολλοί είναι εκείνοι που βλέπουν την ανάγκη για ένα όχημα, το οποίο θα μπορεί να πραγματοποιεί αποτελεσματικά -και κυρίως κρυφά- κάθετες απογειώσεις (το V-22 Osprey έχει αυτή την ικανότητα, αλλά οι κριτικές λένε πως το όχημα δεν είναι αποτελεσματικό και δεν πληροί τους στρατιωτικούς στόχους).
Οι μηχανικοί σχεδίασαν ένα αεροσκάφος -με την ονομασία Suntan- το οποίο απετέλεσε τον διάδοχο του U-2. Μπορούσε να πετάξει με ταχύτητες που άγγιζαν τα 2.5 mach (σχεδόν 3220 χιλιόμετρα την ώρα). Το Suntan χρησιμοποιούσε ως καύσιμο υγρό υδρογόνο, το οποίο συντέλεσε στην έσχατη κατάρρευσή του. Οι μηχανικοί αποφάσισαν πως ήταν πολύ ακριβή η κατασκευή υποδομής για τα καύσιμα ώστε να μπορεί να πετάει το Suntan και έτσι η κυβέρνηση ακύρωσε το πρόγραμμα.
Το Α-12, που μετέπειτα έγινε γνωστό με τον όνομα SR-71 “Blackbird”, έγινε ο πραγματικός διάδοχος του U-2. Το Α-12 ήταν ένα πρωτότυπο μοντέλο, που σταδιακά εξελίχθηκε στο SR-71. Τα αεροσκάφη αυτά μπορούσαν να πετάξουν με ταχύτητα 3 mach (σχεδόν 3700 χιλιόμετρα την ώρα) και σε ύψος που έφτανε τα 90.000 πόδια.
Τα Tacit Blue και Have Blue ήταν οι πρώτες επιτυχημένες προσπάθειες δημιουργίας ενός Stealth. Το Tacit Blue ήταν ένα περίεργο αεροσκάφος, που έμοιαζε με φάλαινα. Ήταν σχεδιασμένο να πετάει χαμηλά, και να χρησιμεύει ως αναγνωριστικό. Το Have Blue ήταν ένα πρωτότυπο του μαχητικού Stealth F117-A. Το Have Blue αφίχθη για πρώτη φορά στην Περιοχή 51 το 1977. Το μαχητικό Stealth παρέμεινε μυστικό μέχρι τα επίσημα αποκαλυπτήριά του από την Πολεμική Αεροπορία το 1990.
Το Bird of Prey πήρε το όνομά του από το Star Trek. Πρόκειται για ένα βομβαρδιστικό με τεχνολογία stealth. Ο σχεδιασμός του είναι πολύ παράξενος και κάποιοι λένε πως είναι πολύ ασταθές σε χαμηλές ταχύτητες λόγω του περίεργου σχεδιασμού των φτερών του.
Ένα φημολογούμενο πρόγραμμα της Περιοχής 51, το TR3A Black Manta, θα μπορούσε να είναι ο πιθανός διάδοχος του μαχητικού Stealth, ή ένα από τα πολλά είδη μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Σήμερα, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, γιατί δίνουν στον στρατό μεθόδους και πληροφορίες χωρίς να διακινδυνεύονται οι ζωές πιλότων και στρατιωτών.
Το Aurora είναι ένα ακόμα πρόγραμμα που έχει συσχετιστεί με την Περιοχή 51. Πλέον, αν και έχει ακυρωθεί, θεωρείται πως ήταν ο αντικαταστάτης του SR-71. Υποτίθεται πως ήταν ένα υπερηχητικό αναγνωριστικό τζετ, που έφτανε σε ταχύτητα τα 6 mach (περίπου 7400 χιλιόμετρα την ώρα). Ενδεχομένως, το πρόγραμμα είτε ήταν μία πλήρης αποτυχία είτε αποδείχτηκε πως το Aurora είναι άλλο ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος, που δεν είχε καμία σχέση με τζετ.
Το Brilliant Buzzard ή αλλιώς Mothership είναι άλλο ένα φημολογούμενο πρόγραμμα της Περιοχής 51. Το μεγάλο αυτό τζετ θα μπορούσε να μεταφέρει ένα μικρότερο αεροσκάφος, ενδεχομένως ένα μη επανδρωμένο. Το μικρότερο αεροσκάφος είναι σχεδιασμένο να εκτοξεύεται από ένα μεγαλύτερο τζετ ενώ βρίσκεται στον αέρα.Και τα σοβιετικά αεροσκάφη, όμως, έπαιξαν τεράστιο ρόλο στην Περιοχή 51. Τα αεροσκάφη αυτά είτε κατελήφθησαν είτε αποκτήθηκαν με άλλο τρόπο. Η Πολεμική Αεροπορία και η CIA τα χρησιμοποίησαν σε εκπαιδευτικές ασκήσεις και σε πολεμικά παιχνίδια. Η χρήση των σοβιετικών αεροσκαφών στον εναέριο χώρο της Περιοχής 51 ενέπνευσαν το κωδικό της όνομα «Κόκκινη Πλατεία».
Άραγε, τι προγράμματα να βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα στην Περιοχή 51; Εκτός από τη συνεχόμενη εστίαση στην τεχνολογία των μη επανδρωμένων αεροσκαφών, οι θεωρητικοί των μυστικών προγραμμάτων προτείνουν κάποια πιθανά σενάρια. Ένα από αυτά είναι η κατασκευή ενός μεταφορικού αεροσκάφους με τεχνολογία stealth, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει στρατεύματα εντός και εκτός των εμπόλεμων περιοχών, χωρίς να είναι ανιχνεύσιμο. Πολλοί είναι εκείνοι που βλέπουν την ανάγκη για ένα όχημα, το οποίο θα μπορεί να πραγματοποιεί αποτελεσματικά -και κυρίως κρυφά- κάθετες απογειώσεις (το V-22 Osprey έχει αυτή την ικανότητα, αλλά οι κριτικές λένε πως το όχημα δεν είναι αποτελεσματικό και δεν πληροί τους στρατιωτικούς στόχους).
Άλλο ένα πιθανό ερευνητικό πρόγραμμα είναι το ελικόπτερο stealth. Αν και πολλοί ισχυρίζονται πως ήδη υπάρχουν και χρησιμοποιούνται ελικόπτερα stealth, παρόλα αυτά τίποτα δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα. Κάποιοι θεωρητικοί βλέπουν την ανάγκη για ένα αεροσκάφος stealth, το οποίο θα είναι ειδικά σχεδιασμένο για να εξουδετερώνει επίγειους στόχους. Μέχρι στιγμής, τα περισσότερα αεροσκάφη stealth χρησιμοποιούνται είτε για παρακολουθήσεις είτε για εναέριες μάχες. Υπάρχει, επίσης, η ανάγκη για αεροσκάφη που θα μπορούν σε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο να αναπτύσσονται σε οποιαδήποτε τοποθεσία παγκοσμίως. Προγράμματα όπως το φημολογούμενο αεροσκάφος Aurora και άλλα υπερηχητικά οχήματα εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Άλλα φημολογούμενα ερευνητικά προγράμματα είναι η τεχνολογία μανδύα, οι ακτίνες πρωτονίου και οι συσκευές αντιβαρύτητας.
Φυσικά, όλα αυτά α προγράμματα δεν είναι παρά ένα κομματάκι από ένα φημολογούμενο παγόβουνο. Η Περιοχή 51 είναι περισσότερο γνωστή για τη σχέση της με τους εξωγήινους και τα ΑΤΙΑ.
ΠΕΡΙΟΧΗ 51 ΚΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ
Η 24η Ιουνίου του 1947 είναι η μέρα που εισήχθη στο αμερικανικό λεξιλόγιο ο όρος «ιπτάμενος δίσκος». Ήταν η μέρα που ο Κένεθ Άρνολντ ανέφερε πως είδε ένα ΑΤΙΑ την ώρα που πετούσε με το ιδιωτικό του αεροσκάφος πάνω από την Ουάσιγκτον. Συγκεκριμένα, είχε αναφέρει πως είδε ένα αντικείμενο να πετάει σαν δίσκος που αναπηδά πάνω στο νερό και τότε γεννήθηκε η λέξη «ιπτάμενος δίσκος». Στις 8 Ιουλίου 1947, το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Ρόσγουελ εξέδωσε ένα δελτίο Τύπου, που έφερε την υπογραφή του Στρατηγού Γουίλιαμ «Butch» Μπλάνσαρντ, το οποίο ανέφερε πως είχαν περισυλλέξει συντρίμμια από ένα ΑΤΙΑ. Ο Στρατός έσπευσε αμέσως να ανακαλέσει τη δήλωση, αλλά δυστυχώς ήταν ήδη αργά καθώς ήδη είχε δημοσιευτεί στον Τύπο. Σύμφωνα με τον Στρατό, δεν επρόκειτο σε καμία περίπτωση για ιπτάμενο δίσκο, αλλά ήταν μετεωρολογικό αερόστατο. Χρόνια μετά, έγγραφα στα οποία άρθηκε το απόρρητο, αναφέρουν πως το αντικείμενο που περισυλλέγη στο Ρόσγουελ επρόκειτο πράγματι για αερόστατο, που δημιουργήθηκε για ένα πρόγραμμα παρακολούθησης, με την ονομασία Πρόγραμμα Mogul. Η ιστορία περί μετεωρολογικού αερόστατου ήταν μία προκάλυψη για το μυστικό αυτό πρόγραμμα. Φυσικά, οι πιστοί των ΑΤΙΑ υποστηρίζουν πως η ιστορία με το κατασκοπευτικό αερόστατο είναι και αυτή μία προκάλυψη και πως ο Στρατός όντως βρήκε ένα εξωγήινο αεροσκάφος.
ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ 51
Το 1987, ένας άντρας με το όνομα Ρόμπερτ Λαζάρ, σοκάρισε τον κόσμο όταν βγήκε στην τηλεόραση και ισχυρίστηκε πως συμμετείχε σε μία επιχείρηση που βασιζόταν σε εξωγήινη τεχνολογία. Συγκεκριμένα, ο Λαζάρ υποστήριξε πως η κυβέρνηση έχει στην κατοχή της τουλάχιστον εννέα διαστημικά αεροσκάφη σε μία βάση που ονομάζεται S-4 και η οποία δεν είναι μακριά από τη λίμνη Γκρουμ. Οι εγκαταστάσεις είχαν ακόμα και αφίσες που έδειχναν ένα ΑΤΙΑ να μετεωρίζεται αρκετά μέτρα πάνω από το έδαφος και τη λεζάντα «Είναι εδώ!». Η εταιρία EG&G τον είχε προσλάβει για να βοηθήσει στην ανάστροφη μηχανική της τεχνολογίας που υπήρχε στα εξωγήινα αεροσκάφη, ώστε να χρησιμοποιηθεί στα αμερικανικά στρατιωτικά οχήματα και την παραγωγή ενέργειας. Ο ίδιος ανακάλυψε μία σκουριασμένη, πυκνή ουσία, την οποία ονόμασε «Στοιχείο 115», και χρησίμευε για τη λειτουργία των εξωγήινων αεροσκαφών.
Οι σκεπτικιστές ερεύνησαν εις βάθος όσες περισσότερες από τις δηλώσεις του Λαζάρ μπορούσαν και πολλές από αυτές φάνηκαν να είναι αναληθείς. Για παράδειγμα, ο Λαζάρ ισχυρίστηκε πως έχει μάστερ από το CalTech και το MIT, αλλά δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν πως φοίτησε σε κάποιο από τα δύο πανεπιστήμια. Ο ίδιος το δικαιολόγησε λέγοντας πως δεν βρέθηκαν στοιχεία διότι η κυβέρνηση προσπαθεί να σβήσει την ύπαρξή του, με σκοπό να τον κάνουν να φανεί αναξιόπιστος και να τον στιγματίσουν. Οι σκεπτικιστές πιστεύουν πως ο Λαζάρ έχει επινοήσει όλη αυτή την ιστορία και τονίζουν πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να σβηστεί η ταυτότητα κάποιου -η κυβέρνηση θα έπρεπε να αφαιρέσει το όνομα του Λαζάρ από παντού, από όλα τα επίσημα έγγραφα μέχρι την επετηρίδα του σχολείου. Ακόμα και έτσι, όμως, οι δηλώσεις του Λαζάρ προκάλεσαν μία έκρηξη ενδιαφέροντος γύρω από τα ΑΤΙΑ και την Περιοχή 51.
Μια αρκετά δημοφιλής άποψη μεταξύ των υποστηρικτών του Λαζάρ είναι πως ένα μεγάλο μέρος της παρούσας τεχνολογίας είναι αποτέλεσμα της χρήσης ανάστροφης μηχανικής από εξωγήινα αεροσκάφη. Τα πάντα, από τους ασυρμάτους μέχρι τους υπεραγωγούς, εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Συμφωνούν πως οι άνθρωποι από μόνοι τους δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν τέτοιου είδους τεχνολογίες τόσο γρήγορα, χωρίς να έχουν στη διάθεσή τους ένα εξωγήινο μοντέλο. Κάποιοι υποστηρίζουν πως οι πιλότοι της Περιοχής 51 χρησιμοποιούν εξωγήινη τεχνολογία εναντίον των ίδιων των εξωγήινων, καταρρίπτοντάς τους, ώστε να μπορέσουν άλλα σώματα του στρατού να εξερευνήσουν τα κομμάτια τους.
MAJESTIC 12
Ένας ισχυρισμός, κοινός στον Λαζάρ και τους πιστούς των ΑΤΙΑ, είναι η ύπαρξη μίας μυστικής οργάνωσης, γνωστής ως MJ-12, η οποία πολλές φορές αναφέρεται και ως Majestic ή Majic 12. Η ομάδα αυτή αρχικά περιελάμβανε δεκάδες ισχυρότατους άνδρες, όπως ο Πρόεδρος Χάρι Σ. Τρούμαν, αρχηγούς οργανισμών όπως η CIA, καθώς και ισχυρούς επιχειρηματίες. Πολλά έγγραφα που έχουν έρθει στην επιφάνεια, φαίνονται να προέρχονται από αυτή την ομάδα, συμπεριλαμβανομένων και εγγράφων που φέρουν την υπογραφή του Προέδρου.
Οι σκεπτικιστές εξέτασαν λεπτομερέστατα αυτά τα έγγραφα και βρήκαν πολλά στοιχεία, που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για πλαστά έγγραφα. Πιο συγκεκριμένα, κάποιες από τις υπογραφές αντιγράφτηκαν από άλλα επίσημα έγγραφα και τοποθετήθηκαν στα έγγραφα της MJ-12. Οι συνωμοσιολόγοι κατηγορούν τους σκεπτικιστές ότι είτε παραπλανήθηκαν είτε εργάζονται για την κυβέρνηση. Άλλοι θεωρητικοί υποστηρίζουν πως τα έγγραφα της MJ-12 είναι πλαστά, αλλά ήταν σκοπίμως πλαστά από την κυβέρνηση ώστε να παραπλανήσουν τον κόσμο. Όπως και να έχει, η μία ομάδα κατηγορεί την άλλη ότι επίτηδες δίνει ψευδείς πληροφορίες προκειμένου να αποκρύψουν την αλήθεια.
Οι πιο ακραίες θεωρίες για τους εξωγήινους στην Περιοχή 51 υποστηρίζουν πως όχι μόνο υπάρχουν εξωγήινοι στη Γη, αλλά αυτοί κινούν τα νήματα. Κυκλοφορούν διάφορες ιστορίες για εξωγήινες βιολογικές οντότητες (EBE), που πιέζουν την κυβέρνηση να συνάψει συμφωνίες, με άσχημη κατάληξη για όλους εμάς. Σύμφωνα με τις θεωρίες αυτές, η κυβέρνηση έχει δώσει τη συγκατάθεσή της ώστε οι εξωγήινοι να απαγάγουν ανθρώπους κατά βούληση, να κάνουν πειράματα πάνω σε αβοήθητους πολίτες, ακόμα και να μετατρέπουν ανθρώπους σε κρέμα, που στη συνέχεια θα αποτελέσουν την τροφή των EBE. Άλλες θεωρίες υποστηρίζουν πως οι εξωγήινοι βρίσκονται εδώ για να χρησιμοποιήσουν τους ανθρώπους ώστε να δημιουργήσουν ένα υβριδικό πλάσμα και πως οι ίδιοι οι εξωγήινοι δεν μπορούν πλέον να αναπαραχθούν από μόνοι τους. Κάποιοi προσφέρουν ελπίδα με αναφορές για διάλυση της συνεργασίας μεταξύ κυβέρνησης και εξωγήινων, έχοντας ως αποτέλεσμα η κυβέρνηση να ξαναπάρει το πάνω χέρι. Φυσικά, σχεδόν όλες αυτές οι θεωρίες υπαινίσσονται πως η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με αδύναμους και ανεύθυνους τρόπους τους πολίτες των ΗΠΑ, οι οποίοι είναι τα μεγαλύτερα θύματα.
Σύμφωνα με τους πιστούς των ΑΤΙΑ, το Hangar 18 είναι το όνομα του κτιρίου που κρατούν κρυμμένο ένα εξωγήινο αεροσκάφος και ένα εξωγήινο ον. Η τοποθεσία του Hangar 18 έχει αποτελέσει θέμα διαμάχης. Κάποιοι υποστηρίζουν πως το υπόστεγο στην Περιοχή 51 είναι στο Hangar 18. Μία ταινία με τον τίτλο «Περιοχή 51: Η εξωγήινη συνέντευξη» δείχνει έναν υποτιθέμενο εξωγήινο σε αιχμαλωσία, αν και οι σκεπτικιστές διατηρούν αμφιβολίες σχετικά με την αυθεντικότητά του. Ο Ρικ Μπέικερ, ειδικός στα ειδικά εφέ, με πολλά χρόνια εμπειρίας, δήλωσε κατηγορηματικά πως πιστεύει ότι ο εξωγήινος δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μία κούκλα.
ΘΕΑΣΗ ΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ 51
Επειδή ο εναέριος χώρος γύρω και πάνω από την Περιοχή 51 χρησιμοποιείται για δοκιμαστικές πτήσεις και εκπαιδευτικές αποστολές, είναι αρκετά πιθανό (και δυνατό) να δει κάποιος να πετάει ένα αεροσκάφος από πάνω. Κάποιες φορές, αυτό το αεροσκάφος μπορεί να φαίνεται σπάνιο, ακόμα και απροσδιόριστο στο απαίδευτο μάτι. Ακόμα και αεροσκάφη που μας είναι γνωστά μπορούν κάποια στιγμή να μας μπερδέψουν και να νομίσουμε πως είδαμε κάτι που δεν είναι από τη Γη.
Οι σκεπτικιστές τονίζουν πως πολλές αναφορές θέασης ΑΤΙΑ συμφωνούν βολικά με τις προγραμματισμένες καθημερινές αφίξεις των αεροσκαφών Janet στη βάση. Πολλά από τα πρώην απόρρητα προγράμματα της Περιοχής 51 πράγματι μοιάζουν να είναι από άλλο κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη μοιάζουν παράξενα, καθώς δεν έχουν πιλοτήριο ή πόρτες. Επιπλέον, πολλές εκπαιδευτικές ασκήσεις χρησιμοποιούν φωτοβολίδες για να εξουδετερώσουν τα πυρά των πυραύλων ή να αποσπάσουν την προσοχή όσων τυχόν παρακολουθούν, την ώρα που ένα μυστικό αεροσκάφος πραγματοποιεί ελιγμούς.
Ένα δημοφιλές σημείο για την παρακολούθηση ΑΤΙΑ είναι το λεγόμενο Μαύρο Γραμματοκιβώτιο στον Αυτοκινητόδρομο 375 της Νεβάδα. Το γραμματοκιβώτιο ανήκει σε έναν ντόπιο ιδιοκτήτη ράντζου και έγινε διάσημο όταν ο Μπομ Λαζάρ ισχυρίστηκε πως σε εκείνο το σημείο συγκέντρωνε ανθρώπους για να παρακολουθήσουν προγραμματισμένες δοκιμαστικές πτήσεις εξωγήινων αεροσκαφών. Σήμερα, το γραμματοκιβώτιο έχει βαφτεί άσπρο και ο ιδιοκτήτης του έχει ισχυριστεί επανειλημμένως πως δεν πιστεύει ότι κάποιο από τα αεροσκάφη που πέταξε από πάνω του ήταν εξωγήινο.
πηγή: katohikanea
Σχόλιο worldjudge2012: Κατά την γνώμη μας η περιοχή 51 είναι μια έκταση που συμπεριλαμβάνει επιστημονικές και στρατιωτικές εγκαταστάσεις, εκτελούνται εκπαιδευτικές πτήσεις και δοκιμές αγνώστων εξελιγμένων τύπων αεροσκαφών. Το οποιοδήποτε επίπεδο ασφάλειας και απορρήτου που υπάρχει τηρείται για ευνόητους λόγους.
Όλες οι θεωρίες περί ύπαρξης εξωγήινων στα κατώτερα επίπεδα της βάσης, παραμένουν θεωρίες μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου