Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

EKTAKTO: ΕΠΑΦΗ 5ου ΤΥΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΣΤΗΝ ΦΛΟΡΙΝΤΑ.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στην Φλόριντα των ΗΠΑ στις 8 Δεκεμβρίου του 2011 στις 23:30 το βράδυ. Την στιγμή αυτή το ρολόι μου δείχνει 03:30, (ώρα Ελλάδας 10:30) που σημαίνει ότι το περιστατικό έγινε πριν 4 ώρες. 
Η ιστορία έχει ως εξής: 






"Είχα βγει έξω να καπνίσω ένα τσιγάρο περίπου στις 23:30 το βράδυ, όταν αντιλήφθηκα ένα μαύρο αντικείμενο να ίπταται στον αέρα.  Έτρεξα αμέσως να πάρω το κινητό μου προκειμένου να  βγάλω βίντεο, όμως  χωρίς αποτέλεσμα, μια και το κινητό δεν ανταποκρινόταν στις λειτουργίες του. Εκείνη την στιγμή είδα μια δέσμη φωτός να βγαίνει από το αντικείμενο και να στοχεύει κάθετα  το έδαφος όπου διέκρινα κάτι όντα ψηλά και εξαιρετικά αδύνατα.  Ήθελα να πάω μέσα αλλά κάτι μου απαγόρευε να το κάνω. Παρατήρησα πως υπήρχαν κάποιες μαύρες σφαίρες οι οποίες απ'ότι καταλαβαίνω τώρα πρέπει να εξέταζαν την περιοχή. Αυτές ελεγχόντουσαν από τα όντα αυτά μέσω μιας μαύρης συσκευής που είχαν στα χέρια τους.


Κατευθύνθηκαν προς το μέρος μου και το ψηλότερο απ'όλα που απ'ότι φαινόταν ήταν ο αρχηγός επικοινώνησε τηλεπαθητικά μαζί μου..-Δεν θα σε βλάψουμε, απλά θέλουμε να σε εξετάσουμε.. μελετάμε το ανθρώπινο είδος εκατοντάδες χρόνια τώρα.


Μια σφαίρα άρχισε να με σκανάρει για περίπου 10 λεπτά, όπως στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Αισθάνθηκα πως ήθελα να φύγω και να πάω να προστατεύσω την οικογένεια μου. Αυτό με παρακάλεσε να μείνω και άλλο όμως δεν γινόταν.  Τότε συνέβη κάτι περίεργο.  Κάνοντας μια μικρή υπόκλιση σεβασμού απομακρύνθηκαν  και αποχώρησαν από το μέρος.


Πηγή: MUFON


worldjudge2012: Δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία προκειμένου να επιβεβαιωθεί η ιστορία.   Την πραγματικότητα την διαμορφώνει ο καθένας γύρω του σύμφωνα με τις εμπειρίες τα προσωπικά του βιώματα, όσα αντιλαμβάνεται και όσα ανέχεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: