Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ; ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...


Μας έχουν ζαλίσει στην κυριολεξία με τα απανωτά καθημερινά ρεπορταζ σχετικά με τις παρακολουθήσεις... Ξαφνικά ανακάλυψαν τον τροχό; Όχι βέβαια, ούτε θα αναλύσω για ποιόν λόγο γίνεται αυτός ο "βομβαρδισμός". Θα ήθελα ωστόσο να μοιραστώ μαζί σας δυό-τρία περιστατικά που σχετίζονται με λογαριασμούς που διατηρώ στο διαδίκτυο... 
Το πρώτο περιστατικό αφορά έναν λογαριασμό μου στο Facebook. Όχι τον λογαριασμό που διατηρώ ως WorldJudge, αλλά τον προσωπικό μου λογαριασμό  που μέχρι και πριν ένα χρόνο δεν τον είχα συνδεδεμένο με το ιστολόγιο.  Έτσι ένα πρωινό την στιγμή που έκανα σύνδεση, μου παρουσιάστηκε μια ειδοποίηση από το ίδιο το Facebook και με ενημέρωνε πως ο λογαριασμός μου χρησιμοποιήθηκε πλησίον της πόλης Chiyoda που βρίσκεται στην ..... Ιαπωνία.  


Φυσικά η Ιαπωνία πάντα αποτελούσε έναν από τους προορισμούς που θα ήθελα να επισκεφτώ, αλλά μέχρι σήμερα δεν την έχω δει παρά μόνο σε ντοκυμαντέρ ή ταινίες....

Το Hacking έγινε ύστερα από την ανάρτηση στις 12-03-2011, που αφορούσε τον σεισμό στην Ιαπωνία, την κόντρα για τα νησιά κουρίλες και το σύστημα HAARP. 

δείτε την ανάρτηση ΕΔΩ


Φυσικά δεν κατηγορώ ότι κάποιος ιάπωνας ή κάποιος ρώσος ενοχλήθηκε από την ανάρτηση μου και αποφάσισε να εισχωρήσει στον προσωπικό μου λογαριασμό... Μπορεί να το έκανε ο οποιοσδήποτε, αφήνοντας ίχνη σε όποιο σημείο του πλανήτη επιθυμούσε.


Η δεύτερη περίπτωση αφορά την ανεπιτυχή  προσπάθεια πρόσβασης λογαριασμού  email που χρησιμοποιώ στο blog.  Αυτή την φορά κάποιος Κινέζος ή κάποιος που το έκανε τον Κινέζο. Φυσικά η προσπάθεια σύνδεσης παρεμποδίστηκε με επιτυχία από την Google και εγώ δυσκόλεψα ακόμα περισσότερο τον ήδη πολύπλοκο κωδικό μου προκειμένου να έχω ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια...


Η τρίτη περίπτωση αφορά την δραστηριότητα ενός λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου, με αναφορά σύνδεσης την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία.
Για την ιστορία Μεγάλη Βρετανία δεν έχω πατήσει το πόδι μου και στην Γερμανία έχω να πάω από το 2006...



Εν κατακλείδι θα ήθελα να ενημερώσω όλες τις φίλες και τους φίλους που με διαβάζουν και τους ευχαριστώ, ότι από την στιγμή που κάποιος αποφασίσει να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, καμία ασφάλεια, κανένας κωδικός, δεν πρόκειται να εξασφαλίσει το ιδιωτικό απόρρητο.