Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΓΚΡΙΖΟΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ SELFIE ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΤΗΣΗΣ...

Κανονικά θα ήμουν επιφυλακτικός λόγο της ποιότητας της φωτογραφίας, όμως οι εμπρόσθιες κάμερες των κινητών είναι υποδιέστερης ποιότητας από των πίσω...   Φαίνεται κάπως σαν να έχει πειράξει κάποιος το Hue/saturation αλλά απ΄την άλλη ακόμα και τα πολύ καλά κινητά έχουν τις στιγμές αδυναμίας τους... 
Όλη η ιστορία έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και ήδη Βρετανικές εφημερίδες έχουν πρωτοσέλιδο το θέμα.  Εμείς κλασικά ασχολούμαστε για τα κόμματα, τις ροζ ιστορίες, τα μεσημεριανά, και τα gossip. 

ΑΝ η φωτογραφία είναι όντως αληθινή...

(και δεν είναι photoshop) τότε δικαιώνονται όλοι οι απαχθέντες! Η φωτογραφία βγήκε κατά την διάρκεια πτήσης που σημαίνει ότι αυτός ο εξωγήινος διακτινίστηκε / τηλεμεταφέρθηκε εντός της ατράκτου από κάποιο αόρατο διπλανό εξωγήινο σκάφος.  Διότι για λαθρεπιβάτης (illegal alien...) δεν μου κάνει.  Ο όρος illegal alien παρεπιπτόντως χρησιμοποιείται για τους αλλοδαπούς μεξικάνους που περνάνε σε έδαφος  των ΗΠΑ. Τυχαίο;

Η επιχειρηματίας Olesya Podkorytov ταξίδευε με αεροπλάνο και κατά την διάρκεια πτήσης σε selfie φωτογραφία είδε κάτι που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί...  Λίγο πιο πίσω της εμφανίζεται ένας γκρίζος εξωγήινος να κοιτάει προς το μέρος της.  Σοκαρισμένη δημοσίευσε την φωτογραφία σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και πήρε τεράστιες διαστάσεις το όλο θέμα.
Θα μου ήταν ενδιαφέρον να μάθω αν το κατάλαβε εκείνη τη στιγμή ή αν το είδε αργότερα αφού είχε προσγειωθεί το αεροσκάφος.  Αναρωτιέσαι ποιες μπορεί να είναι οι αντιδράσεις των ανθρώπων κάτι τέτοιες στιγμές.  


Προσωπικά σε ταξίδι στην έρημο του Σινά μετά από selfie που τράβηξα εγώ με την φωτογραφική μου μηχανή αντίκρυσα ένα αντικείμενο σαν ρόμβο και είμαι πεποισμένος πως πρόκειται για UFO. Το ανακοινώνω πρώτη φορά, δεν έχω δημοσιεύσει την φωτογραφία πουθενά, ενώ όσοι την έχουν δει έχουν εκπλαγεί...
Θυμάμαι περίπου 2 ώρες αργότερα όταν κοιτούσα την κάμερα και είδα το UFO ρώτησα αμέσως τους άγνωστους γύρω μου για το τι νομίζουν πως είναι αυτό;
Θα δημοσιεύσω κάποια στιγμή την επίμαχη φωτογραφία.






































Eπίσης δεν είναι η 1η φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο αρχές του Νοέμβρη να σας θυμίσω μια γυναίκα που εγκατέλειψε από τρόμο το σπίτι της όταν είδε να εμφανίζεται κάτι σαν φάντασμα μέσα στην selfie της...  Το αφήνω στην κρίση σας...



Δεν υπάρχουν σχόλια: